جلسه شوراي اداري ثبت احوال استان گيلان صبح روز دوشنبه مورخ 1395/8/3 به رياست آقاي روحانی فر مديركل ثبت احوال گيلان و با حضور معاونين اداره كل ، رئيس حراست ،رئيس اداره حقوقي ، كليه رؤساي ادارات ثبت احوال در شهرستان هاي استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید.
مدیر کل ثبت احوال استان گیلان با تاکید بر انجام به موقع امور مردم در کمترین زمان ممکن،نظم و انضباط اداری ، رضايتمندي مراجعين محترم ، دقت در انجام صحيح امور و وظايف محوله سازماني ،صرفه جویی در تمام امور با مصرف درست ،بهبود وضعیت معیشت کارکنان را بسیار مهم دانستند و استمرار حركت روبه جلو و پيشرفت و تعالي سازماني را خواستار شدند .
ایشان در ادامه افزودند: با توجه به اینکه بخش زیادی از کارهای درخواست و تحویل کارت هوشمند ملی به ادارات پست و دفاتر پیشخوان واگذار شده است ، افزایش درخواست تعویض شناسنامه باید در اولویت کار ادارات قرار گیرد.
آقای روحانی فر افزایش تعداد چاپگرهای صدور شناسنامه به دو یا سه چاپگر در هر اداره را از اولویت های برنامه ریزی ادارات دانستند.
در ادامه این جلسه ،آقای جمشیدی ذیحساب اداره کل به جهت وحدت رویه ،تسهیل و تسریع در انجام کارها ، نکات کاری ارزشمندی را به روسا و عاملین ذیحساب ادارات ثبت احوال در شهرستانها عنوان نمودند.