روز یکشنبه مورخ 95/2/10 جلسه بررسی روند صدور و تحویل کارت هوشمند ملی در دفتر کار مدیر کل ثبت احوال استان گیلان تشکیل شد.در این جلسه که مدیر کل پست استان گیلان و هیات همراه نیز حضور داشتند پیرامون راهکارهای دستبابی به شاخص های تعیین شده از سوی سازمان ثبت احوال کشور در زمینه کارت هوشمند ملی بحث و تبادل نظر شد.در این جلسه پیرامون ایجاد ایستگاههای تحویل کارت هوشمند و تهیه زیر ساخت و تامین نیروی انسانی در 7 شهر توسط اداره پست تصمیم گیری شد.در پایان این جلسه برای بهبود ارائه خدمات به مردم شریف استان راهکارهای جدید ارائه گردید.