به اطلاع کلیه دفاتر پیشخوان شهری واقع در (( آستارا ، آستانه اشرفیه ، املش ، بندرانزلی ، تالش ، رشت ، خمام ، خشکبیجار ، سنگر ، رضوانشهر ، رودبار ، رودسر ، رحیم آباد ، سیاهکل ، شفت ، صومعه سرا ، فومن ، لاهیجان ، لنگرود ، ماسال )) می رساند :
با عنایت به برنامه ابلاغی سازمان و افزایش تعداد 25 دفترپیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در سال جاری ،
چنانچه تمایل به عقد قرارداد با اداره کل ثبت احوال گیلان جهت ارائه خدمات هویت ملی به شهروندان گیلانی را دارند و درصورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در ذیل اطلاعیه تا تاریخ 13/3/95 به واحد امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال گیلان ( رابط پیشخوان ) واقع در رشت– فلکه انتظام – مجتمع اداری– اداره کل ثبت احوال گیلان و با در دست داشتن مدارک ذیل مراجعه نمایند .
اصل و تصویر مدارک : سند مالکیت یا اجاره نامه دفتر – پروانه معتبر دفتر پیشخوان – شناسنامه – کارت ملی – آخرین مدرک تحصیلی – کارت معافیت یاپایان خدمت ( ویژه آقایان ) – بیمه نامه تضامین – شش قطعه عکس 4 × 3 ( مربوط به مسئول دفتر و مدیر فنی دفتر ) – فرمهای تکمیل شده ضمیمه – پوشه و گیره
بدیهی است به مراجعات یا ارائه مدارک پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد .
شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر : 01333461596
الف ) شرایط متقاضی
1 – در اختیار داشتن محل ( ساختمان ) مناسب ، تجهیزات و امکانات مطلوب و نیروی انسانی آموزش دیده
2 – داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ترجیحاً در یکی از رشته های حقوق ، مدیریت ، کامپیوتر ، علوم سیاسی ، علوم اجتماعی ، ادبیات ، مهندسی صنایع ، آمار و ریاضی
3 – داشتن پروانه معتبر دفتر پیشخوان خدمات دولت
ëدر شرایط مساوی ایثارگران اولویت خواهند داشت .
ëآندسته از صاحبان دفاتر که فاقد مدرک کارشناسی بوده لکن مجموع امتیاز آنان 80 باشد می توانند درصورت تأیید ریاست سازمان پروانه دریافت نمایند .
ب ) شرایط مدیر فنی
ج ) شرایط و امکانات دفتر
1 – ساختمان
تبصره 1 : دارندگان ساختمانهای ملکی در اولویت می باشند .
تبصره 2 : دفاتر واقع در خیابان اصلی دارای اولویت می باشند .
2 – تجهیزات
تبصره : مجهز بودن دفتر به دورنگار ، اسکنر ، کپی ، پرینتر ، UPS ، خطوط ارتباطی و دیتا متناسب با حجم خدمات قابل ارائه ، رایانه ( مانیتور LCD ) ، دستگاه POS ، صندوق نسوز مناسب جهت نگهداری اسناد و مدارک ، امکانات ایمنی از قبیل ( کپسول اطفاء حریق – دزدگیر– دوربین مداربسته ) الزامی می باشد .
دفاتر حائز رتبه ( 1 ) و ( 2 ) که مجوز ارائه خدمات ثبت احوال را اخذ نمودند متعاقب آن می بایست تجهیزات لازم برای ارائه خدمات کارت هوشمند ملی را نیز تهیه نمایند .
فرم شماره يک
فرم شماره دو
فرم شماره سه